„ДНК тест показа сърцераздирателно откритие за моя син – и никой от нас не е изневерил“
Снимка: mirror.co.uk
The Mirror | 2024-03-20 | 18:37:03

Някои новини, които получавате, са толкова потресаващи, че ще мислите за тях до края на живота си.

Една жена остана с разбито сърце, когато синът й беше диагностициран с болест, която можете да получите само „генетично“ – но когато тя и съпругът й бяха тествани, за да видят кой има гена, те откриха много повече, отколкото очакваха.

Двойката остана „безмълвна“, когато разбра, че 15-годишният им син няма съвпадаща ДНК с нито един от тях, а лекарят каза, че „вероятно е бил сменен при раждането с друго бебе“. Те бяха оставени с "толкова много въпроси" и също така бяха блокирани дали трябва да признаят истината на сина си.

Отнасяйки се към Reddit, жената съкрушително призна: „Открих, че синът ми всъщност не е мой син“. Тя написа: „Преди да кажа нещо друго, искам да кажа, че все още го обичам по същия начин и това не променя нищо, но все пак направи нещо за мен.

„Той е на 15 сега и току-що получи диагноза със специфично заболяване, което можете да получите само генетично обаче, никой не е имал този ген в цялото ни семейство. След като направихме няколко теста, нашият семеен личен лекар получи резултатите и помоли мен и съпруга ми да дойдем, но без нашия син. Бях толкова разтревожен. Мислех, че ще обяви нещо наистина лошо за здравето си."

Но вместо да е нещо "наистина лошо" за здравето на сина й, вместо това личният лекар им каза, че тяхното ДНК не съвпада. Тя продължи: „Той всъщност ни каза, че нашата ДНК не съвпада с неговата, че той не е наш син и че вероятно е бил сменен при раждането с друго бебе. Останах без думи и всъщност не разбрах до тази сутрин. Имам толкова много въпроси сега. Да му кажем ли? Къде е „другият ни син“ и трябва ли да започнем да го търсим?"

В коментарите хората останаха ужасени от разкритието на жената, като мнозина я призоваха да предприеме правни действия. Един написа: „Сю болницата и намерете вашето биологично дете. Той и семейството му заедно със сина ви трябва да знаят това. Семейството ви и там можете да седнете и да поговорите, да видите дали искате да установите някакво приятелство или да си тръгнете по различни пътища.

Ще го кажа по-силно, ВДИГНЕТЕ ЦЯЛ АД С БОЛНИЦАТА!!!! Кой знае колко пъти са прецакали нещо?" Някой друг написа: "Какво ужасно обстоятелство. Ще бъде много ужасно да кажете на сина си, но моля, направете го. Независимо от това обаче, не забравяйте да кажете на сина си колко много вие и съпругът ви го обожавате." Друг се съгласи: „Съгласен съм, че той заслужава да знае и също така да се срещне с биологичните си родители, ако желае."

Реддитор каза, че е „толкова сложно“, чудейки се къде ще останат тийнейджърите, но друг каза: „Момчетата са на петнадесет години и биха останали там, където са били с хората, които са били техни родители през целия им живот . Ако това бяха бебета на около една седмица, те вероятно биха се върнали при биологичните си родители, но не и при петнадесетгодишни тийнейджъри."

Имате ли история, която да споделите? Имейл: danielle.wroe @mirror.co.uk